My Fuzer: 

Een klantenservice zo snel als onze telecomoplossingen.

Hoe contacteert u onze Fuzer Klanten service?

support@fuzer.net +32 (0) 2 788 74 99

U hebt één contactpersoon waarbij u terecht kunt met al uw vragen. U geniet van grondige support op elk moment van de dag, gebaseerd op ITIL best practices.

  • Vul het contactformulier in.

  • Stuur een e-mail naar support@fuzer.net. (beschrijf het probleem tot in detail en ontvang automatisch e-mail met ticketnummer)

  • Bel ons (houd uw klant- of ticketnummer bij de hand en bespreek uw probleem met uw contactpersoon)

Inloggen op het klantenportaal

Contacteer ons online

Contactformulier

Veelgestelde vragen.

1. Wat als ik geen ticketnummer ontvang?

Bel ons even op, zelfs zonder ticketnummer. In dat geval houdt u uw klantnummer bij de hand.  


2. Wat als ik een dringende vraag heb? 

Volg de stappen zoals hierboven beschreven. Zeg tegen uw contactpersoon dat het probleem dringend is. Hij vindt zo snel als mogelijk een oplossing voor u.  


3. Wat als ik mijn klantnummer niet ken? 

U vindt uw klantnummer op iedere factuur van Fuzer. Ook in de automatische e-mail die u ontvangt via support@fuzer.net, staat uw klantnummer genoteerd. Indien u uw klantnummer wilt kennen, kunt u het ook opvragen bij uw accountmanager, ons hoofdkantoor of door een e-mail te sturen naar het support-adres.  


4. Wanneer ontvang ik een antwoord op mijn mail? 

De volgende werkdag ontvangt u al een e-mail terug van ons.

U heeft een administratieve of commerciële vraag?